Načini plačila in dostava

1. Pogoji in način plačila

 

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- Po povzetju:

Plačilo po povzetju oz. ob prevzemu izdelkov vam omogoča, da izdelek plačate šele, ko vam ga dostavijo na dom. Kurirju dostavne službe je ob prevzemu potrebno poravnati znesek, ki je izpisan ob naročilu (zadnji korak).

Vrednost blaga + poštnina  +  1,00 EUR (strošek plačila po povzetju)

- Po predračunu z nakazilom na račun (na TRR):

če ste odločite za plačilo po predračunu, po elektronski pošti boste ob naročilu dobili vse potrebne podatke za plačilo. Ko  bo ta v celoti poravnan,boste prijeli naročeno blago.

- S kreditno kartico: Maestro, Master, Visa

-  Preko PayPal

-  Osebni prevzem:

Blago je možno plačati pri osebnem prevzemu z gotovino ali kartico (Maestro, Master, Visa) na našem naslovu Kidričeva ulica 17, 3310 Žalec ob predhodnem obvestilu o dvigu blaga.

 

OPOZORILO: V primeru zavrnjenega ali neprevzetega paketa brez pravočasno sporočenega opravičljivega razloga bodo vsa nadaljnja naročila mogoča le s plačilom po predračunu, s kreditno kartico ali preko PayPal-a.

 

Pošiljanje v tujino:

 

2. Dostava

 

Dostava naročila traja od 1 do 2 delovni dni - med vikendi in prazniki ni dostave.

Naročila oddana do 12. ure, vam odpošljemo še isti dan.

 

3. Stroški dostave

 

Ob nakupih v skupnem znesku pod 100 EUR znaša strošek dostave

- 3,50 EUR (GLS Slovenija),

- 3,50 EUR (DPD Slovenija).

- Pri nakupih nad 100 EUR vam strošek dostave podarimo, zato je za vas brezplačna.

 

4. Način dostave

 

Kupljeno blago vam dostavimo na katerikoli naslov v Sloveniji. Dostavo v našem imenu opravlja GLS Slovenije ali DPD Slovenije.


Izdelke bomo poslali na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

Ko paket pripravimo, ga oddamo na GLS / DPD skupaj z naslovom in telefonsko številko.

- Izbrana dostavna služba vam prek SMS-sporočila pošlje prvo obvestilo o predvideni dostavi in morebitni višini odkupnine.

- Ko na dan dostave dostavljalec skenira paket se avtomatično pošlje drugo obvestilo, v katerem se nahaja predviden časovni okvir za dostavo. Vključuje tudi številko kurirja in oddelka za podporo uporabnikom.

 

Imate pa tudi naslednje možnosti:

S kurirjem se lahko dogovorite za drug naslov dostave ali za prevzem paketa v paketni trgovini oziroma na paketomatu.


V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo kurir pustil obvestilo o prispeli pošiljki. Na obvestilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe.

 

Kontaktni podatki:

Klicni center GLS Slovenije

Telefon: +386 1 500 11 50* ali +386 1 500 11 90*

E-mail: info@gls-slovenia.com.

 

Klicni center DPD Slovenije

Telefon: +386 (0)1 513 23 00

E-Mail: podpora@dpd.si